FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie czówójskie forum 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Zespoły w sezonie 2007

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum czówójskie forum Strona Główna -> Formuła 1

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Nie 9:48, 03 Cze 2007    Temat postu: Zespoły w sezonie 2007
 
Spyker

Pełna nazwa teamu: Spyker-Midland F1 Ferrari
Kraj: Holandia
Siedziba: Silverstone(Wielka Brytania)
Założyciel: Victor Muller
Obecny szef zespołu: Collin Kolles


Obecny szef techniczny: James Key
Kierowcy wyścigowi: Christijan Albers(Holandia)


Adrian Sutil(Niemcy)


Pierwszy sezon: 2006
Liczba pole position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 9
Mistrzostwa konstruktorów: 0

Model bolidu: Spyker F8-VII

Podwozie: konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego
Przednie zawieszenie: Kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do podwozia amortyzatory i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne wachacze kompozytowe, stabilizator poprzeczny i odlewne kolumny
Tylne zawieszenia: Kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do skrzyni biegów amortyzatory i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne wahacze kompozytowe, odlewne kolumny
Przekładnia: podłużna skrzynia biegów Spyker, 7 biegów+wsteczny, elektryczno-hydrauliczna sekwencja zmiany biegów
Sprzęgło: trzytarczowe AP Racing
Koła: BBS, wykonane zgodnie ze specyfikacją Spyker
Opony: Bridgestone Potenza
Pojemność silnika: ponad 90 kg
Waga: 605 kg z kierowcą
Silnik: Ferrari 056 2.4 V8
Rozstaw osi: ponad 3000 mm
Wysokość: 950 mm
Długość: około 5000 mm[/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Wto 12:13, 05 Cze 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 12:06, 05 Cze 2007    Temat postu:
 
Toro Rosso


Pełna nazwa teamu: Scuderia Toro Rosso - Ferrari
Kraj: Włochy
Siedziba: Faenza (Włochy)
Założyciel: Franz Tost
Obecny szef zespołu: Franz Tost


Obecny szef techniczny: Giorgi Ascanelli
Kierowcy wyścigowi: Vitantonio Liuzzi(Włochy)


Scott Speed (Stany Zjednoczone)


Pierwszy sezon: 2006
Liczba pole position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 8
Mistrzostwa konstruktorów: 0

Model bolidu: Toro Rosso STR2

Podwozie: kompozytowa konstrukcja skorupowa
Przekładnia: 7-biegowa skrzynia biegów, podłużnie zamontowana, z wysokociśnieniowym hydraulicznym systemem do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Sprzęgło: trzytarczowe AP-Racing
Koła: Avus Racing
Opony: Bridgestone Potenza
Zawieszenie: górne i dolne wahacze z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i stabilizatory poprzeczne
Hamulce: szczęki Brembo, tarcze i podkładki Hitco z włókna węglowego
Elektronika: zintegrowany system kontrolny Pi dla silnika i podwozia
Olej: Shell
Paliwo: Shell V-Power
Silnik: Ferrari 056 V8


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 8:35, 06 Cze 2007    Temat postu:
 
Super Aguri


Pełna nazwa teamu: Super Aguri Honda
Kraj: Japonia
Siedziba: Leafield (Wielka Brytania)
Założyciel: Aguri Suzuki
Obecny szef zespołu: Aguri Suzuki


Obecny szef techniczny: Mark Preston
Kierowcy wyścigowi: Takuma Sato (Japonia)


Anthony Davidson (Wielka Brytania)


Pierwszy sezon: 2006
Liczba Pole Position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 6
Mistrzostwa konstruktorów: 0

Model Bolidu: Super Aguri SA07


Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu. Zawiera: przednią i boczne struktury uderzeniowe, strukturę chroniącą głowę kierowcy i zintegrowany zbiornik paliwa
Karoseria: jednoczęściowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos i skrzydła z kompozytów
Zawieszenie: wahacze, popychacze aktywujące drążki skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory: Showa
Koła: BBS
Opony: Bridgestone Potenza
Hamulce: sześciotłokowe szczęki AP Racing, podkładki i tarcze z włókna węglowego
Układ kierowniczy: SAF1 ze wspomaganiem
Kierownica: Specyfikacja SAF1, konstrukcja kompozytowa
Siedzenie: dostosowane do budowy ciała kierowcy z włókna węglowego
Pasy bezpieczeństwa: Takata
Zbiornik Paliwa: ATL wzmocniony kewlarem, wykonany zgodnie ze specyfikacją SAF1
Akumulator: kwasowo-ołowiowy 2,5 Ah
Przekładnia: półautomatyczna skrzynia biegów SAF1 Honda, obudowa z włókna węglowego, 7 biegów, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna
Sprzęgło: Sachs
Silnik: Honda RA807E 2.4 V8

Rozstaw osi: 3135 mm
Wysokość: 950mm
Długość: 4680 mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 8:11, 13 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 8:55, 06 Cze 2007    Temat postu:
 
Red Bull


Pełna nazwa teamu: Red Bull-Renault Racing
Kraj: Wielka Brytania
Siedziba: Milton Keynes (Wielka Brytania)
Założyciel: Dietrich Mateschitz
Obecny szef zespołu: Christian Horner


Obecny szef techniczny: Adrian Newey
Kierowcy wyścigowi: David Coulthard (Wielka Brytania)


Mark Webber (Australia)


Pierwszy sezon: 2005
Liczba pole position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 3
Mistrzostwa konstruktorów: 0

Model bolidu: Red Bull RB3


Podwozie: kompozytowa konstrukcja skorupowa, silnik Renault V8 stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przekładnia: 7-biegowa skrzynia biegów, podłużnie zamontowana, z hydraulicznym systemem do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Sprzęgło: AP Racing
Koła: AVUS Racing, przednie: 12,7 x 13 cali, tylne: 13,4 x 13 cali
Opony: Bridgestone Potenza
Zawieszenie: aluminiowe kolumny, górne i dolne wahacze z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i stabilizatory poprzeczne, amortyzatory Multimatic
Hamulce: szczęki Brembo, tarcze i podkładki Hitco z włókna węglowego
Elektronika: zintegrowany elektroniczny system kontrolny Magnetti Marelli (silnik) i Pi (podwozie)
Olej: Elf Exelium
Paliwo: Elf
Silnik: Renault RS27 2.4 V8[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 9:32, 06 Cze 2007    Temat postu:
 
Toyota


Pełna nazwa teamu: Panasonic Toyota Racing
Kraj: Japonia
Siedziba: Kolonia (Niemcy)
Założyciel: Owe Andersson
Obecny szef zespołu: Tsutomu Tomita


[u]Obecny szef techniczny:
Pascal Vasselon
Kierowcy wyścigowi: Ralf Schumacher (Niemcy)


Jarno Trulli (Włochy)


Pierwszy sezon: 2002
Liczba pole position: 2
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 2
Mistrzostwa konstruktorów: 0

Model bolidu: Toyota TF107


Konstrukcja skorupowa: z włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zbiornik paliwa: zbiornik bezpieczeństwa ATL
Przednie zawieszenie: podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z drążkiem poprzecznym i popychaczem z włókna węglowego
Tylne zawieszenie: podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym i popychaczem z włókna węglowego
Amortyzatory: Penskie
Koła: BBS z kutego magnezu
Opony: Bridgestone Potenza
Hamulce: szczęki i cylindry Brembo, użyty materiał: włókno węglowe (Hitco)
Ukłąd kierowniczny: Toyota ze wspomaganiem
Kierownica: Toyota z włókna węglowego z deską rozdzielczą Toyota/Magneti Marelli
Siedzenie: z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeństwa: Takata
Elektronika: Toyota/Magneti Marelli
Przekładnia: 7-biegowa skrzynia z wstecznym
Olej: Esso
Paliwo: Esso
Silnik: Toyota RVX-07 2.4 V8

Rozstaw osi: 3090 mm
Wysokość: 950 mm
Długość: 4530 mm[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pon 14:29, 11 Cze 2007    Temat postu:
 
Williams


Pełna nazwa teamu: Williams-Toyota F1 team
Kraj: Wielka Brytania
Siedziba: Grove (wielka Brytania)
Założyciel: Frank Williams
Obecny szef zespołu: Frank Williams


Obecny szef techniczny: Sam Michael

Kierowcy wyścigowi: Nico Rosberg (Niemcy)


Alexander Wurz (Austria)


Pierwszy sezon 1975
Liczba pole position: 125
Liczba zwycięstw w wyścigach: 113
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa konstruktorów: 9

Model bolidu: Williams FW29


Podwozie: z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższające wymaganą przez FIA odporność na zderzenia
Przednie zawieszenie: podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym sprężyny skrętne
Tylne zawieszenie: wahacze i popychacz aktywujący sprężyny skrętne
Przekładnia: sekwencyjna półautomatyczna skrzynia z natychmiastową zmianą biegów WilliamsF1, siedem biegów + wsteczny, obudowa z aluminium z mechanizmem Xtrac, zmiana biegów elektro-hydrauliczna
Sprzęgło: z włókna węglowego
Amortyzatory: Williams F1
Koła: RAYS z kutego magnezu
Opony: Bridgestone Potenza, przednie o szer. 350 mm, tylne o szer. 375 mm
Hamulce: sześciotłokowe szczęki AP, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie
Układ kierowniczy: mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem WilliamsF1
Zbiornik paliwa: wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik
Elektronika: zintegrowana dla podwozia i silnika, opracowana przez WilliamsF1 & Toyota
Paliwo: Petrobras
Oleje i smary: Lubrax
System chłodzenia: olejowe (WilliamsF1) i wodne chłodnice
Pasy bezpieczeństwa: sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS
Siedzenie: wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem firmy Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Silnik: Toyota RVX-07 2.4 V8

Rozstaw osi: 3100 mm
Wysokość: 950 mm
Długość: 4500 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pon 19:01, 11 Cze 2007    Temat postu:
 
Honda


Pełna nazwa teamu: Honda Racing F1 Team
Kraj: Japonia
Siedziba: Brackley (Wielka Brytania) / Tochigi (Japonia)
Założyciel: Soichiro Honda
Obecny szef zespołu: Nick Fry


Obecny szef techniczny: Shuhei Nakamoto

Kierowcy wyścigowi: Jenson Button (Wielka Brytania)


Rubens Barrichello (Brazylia)


Pierwszy sezon: 1964
Liczba pole position: 2
Liczba zwycięstw w wyścigach: 3
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa konstruktorów: 0

Model bolidu: Honda RA107


Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie: wahacze oraz popychacze aktywujące sprężyny skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory: Showa
Koła: BBS z kutego magnezu, przednie szerokie na 312 mm, tylne szerokie na 340 mm
Opony: Bridgestone Potenza
Hamulce: dwie sześciotłokowe szczęki Alcon z przodu i z tyłu, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy: mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Honda F1
Kierownica: konstrukcja z włókna węglowego Honda F1
Siedzenie: z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeństwa: sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona z systemem HANS)
Zbiornik paliwa: wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 150 litrów
Akumulator:kwasowo-ołowiowy 3Ah
Przekładnia: sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów, siedem biegów, obudowa z włókna węglowego, mechanizm Hondy, zmiana biegów hydrauliczna
Sprzęgło: z włókna węglowego
Silnik: Honda RA807E 2.4 V8

Długość: 4700 mm
Wysokość: 950 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pon 19:22, 11 Cze 2007    Temat postu:
 
Sauber BMW


Pełna nazwa teamu: BMW Sauber F1 Team
Kraj: Niemcy
Siedziba: Hinwil (Szwajcaria) / Monachium (Niemcy)
Założyciel: Peter Sauber
Obecny szef zespołu: Mario Theissen


Obecny szef techniczny: Willy Rampf

Kierowcy wyścigowi: Nick Heidfeld (Niemcy)


Robert Kubica (Polska)


Pierwszy sezon: 1993
Liczba pole position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 2
Mistrzostwa konstruktorów 0

Model bolidu: BMW Sauber F1.07


Podwozie: konstrukcja skorupowa z włókna węglowego
Zawieszenie: górne i dolne wahacze (z przodu i z tyłu), wewnętrzne sprężyny i amortyzatory poruszane przez popychacze (Sachs Race Engineering)
Hamulce: sześciotłokowe szczęki (Brembo), tarcze i podkładki z włókna węglowego (Brembo, Carbone Industrie)
Przekładnia: 7-biegowa skrzynia z szybką zmianą biegów, podłużnie zamontowana
Sprzęgło: z włókna węglowego (AP)
Elektronika: BMW
Kierownica: BMW Sauber F1 Team
Opony: Bridgestone Potenza
Koła: OZ
Silnik: BMW P86/7 2.4 V8

Rozstaw osi: 3110 mm
Wysokość: 1000 mm
Długość: 4580 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 19:24, 12 Cze 2007    Temat postu:
 
Renault


Pełna nazwa teamu: ING Renault F1 Team
Kraj: Francja
Siedziba: Enstone (Wielka Brytania) / Viry-Chatillon (Francja)
Założyciel: Gerard Larrousse
Obecny szef zespołu: Flavio Briatorre


Obecny szef techniczny: Bob Bell
Kierowcy wyścigowi: Giancarlo Fisichella (Włochy)


Heikki Kovalainen (Finlandia)


Pierwszy sezon: 1977
Liczba pole position: 50
Liczba zwycięstw w wyścigach: 33
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa konstruktorów: 2

Model bolidu: Renault R27


Podwozie: konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie: górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące wewnętrznym wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej
Tylne zawieszenie: górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo na górnej części obudowy skrzyni biegów
Przekładnia: 7-biegowa półautomatyczna tytanowa skrzynia biegów z wstecznym; system natychmiastowej zmiany biegów dla maksymalnych osiągów
Zbiornik paliwa: wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL
System chłodzenia: oddzielne wodne i olejowe chłodnice umieszczone po obu stronach bolidu, chłodzone przepływem powietrza
Elektronika: zintegrowana elektronika podwozia/silnika Step 11 i oprogramowanie opracowane przez Renault F1 Team we współpracy z firmą Magneti Marelli
Hamulce: tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing
Kokpit: wyjmowalne siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane łopatki do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Paliwo: Elf
Olej: Elf
Świece: Champion
Akumulatory: Renault F1 Team
Opony: Bridgestone Potenza
Silnik: Renault RS27 2.4 V8

Rozstaw osi: 3100 mm
Wysokość: 950 mm
Długość: 8500 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 8:07, 13 Cze 2007    Temat postu:
 
McLaren


Pełna nazwa teamu: Vodafone Mclaren-Marcedes
Kraj: Wielka Brytania
Siedziba: Woking (Wielka Brytania) / Brixworth (Wlk. Brytania)
Założyciel: Bruce McLaren
Obecny szef zespołu: Ron Dennis


Obecny szef techniczny: Paddy Lowe
Kierowcy wyścigowi: Fernando Alonso (Hiszpania)


Lewis Hamilton (Wielka Brytania)


Pierwszy sezon: 1966
Liczba pole position: 127
Liczba zwycięstw w wyścigach: 151
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa kontruktorów: 8

Model Bolidu: McLaren MP4-22


Podwozie: wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie: wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Amortyzatory: Koni
Elektronika: urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria: jednoczęsiowa pokrywa na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Opony: Bridgestone Potenza
Radia: Kenwood
Koła: Enkei
Akumulatory: GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy: McLaren ze wspomaganiem
Kleje: Henkel Technologies
Przekładnia: półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren, siedem biegów + wsteczny
Sprzęgło: operowane manualnie
Paliwo: bezołowiowe Mobil 1
Oleje i smary: Mobil 1
Silnik: Mercedes-Benz FO108T 2.4 V8


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wojtek




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 8:25, 13 Cze 2007    Temat postu:
 
Ferrari


Pełna nazwa teamu: Scuderia Ferrari F1 Team

Kraj: Włochy
Siedziba: Maranello (Włochy)
Założyciel: Enzo Ferrari
Obecny szef zespołu: Jean Todt


Obecny szef techniczny: Mario Almondo
Kierowcy wyścigowi: Felipe Massa (Brazylia)


Kimi Raikkonen (Finlandia)


Pierwszy sezon: 1950
Liczba pole position: 190
Liczba zwycięstw w wyścigach: 195
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa konstruktorów: 14

Model bolidu: Ferrari F2007


Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny
Hamulce: wentylowane tarcze hamulcowe z włókna węglowego
Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu
Koła: 13-calowe z przodu i z tyłu
Opony: Bridgestone Potenza
Paliwo: Shell V-Power ULG 62
Olej: Shell SL-0977
Silnik: Ferrari 056 2.4 V8

Rozstaw osi: 3135 mm
Wysokość: 959 mm
Długość: 4545 mm[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum czówójskie forum Strona Główna -> Formuła 1
Strona 1 z 1

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin